09 364 81 11

Ombudsdienst

Iedere patiënt die problemen ondervindt naar aanleiding van de tussenkomst van een beroepsbeoefenaar of oordeelt dat de wet op de patiëntenrechten niet gerespecteerd werd, kan hiervoor terecht bij de ombudsfunctie.

De ombudsfunctie heeft niet alleen als taak klachten zoveel mogelijk te voorkomen, maar zal tevens informatie verstrekken aan de patiënt over de organisatie, de wet op de patiëntenrechten en te volgende procedure ingeval van een klacht.

De ombudsfunctie kan ook bemiddeld optreden om een oplossing te vinden bij een voorgelegde klacht.

Voor meer inlichtingen over de klachtenprocedure in het ziekenhuis en het huishoudelijk reglement kunt u terecht bij de ombudsdienst.


 

Contactgegevens ombudsdienst:

Caroline Vandekerckhove

TEL: 09/364.87.22

ombudsdienst@sezz.be 


Openingsuren:

Maandag van 13 uur tot 18.30 uur

Dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30 uur tot 13 uur

Woensdag gesloten


U vindt de ombudsdienst op route 49.


Raadpleeg hier het huishoudelijk reglement van de ombudsdienst.

 

Dit artikel werd bijgewerkt op maandag 16 april 2018

Contacteer de ombudsdienst