Ombudsdienst
De ombudsdienst behandelt, als onafhankelijke instantie, klachten over de zorg- en dienstverlening van ons ziekenhuis.
ROUTE
63
![Az Sint Elisabeth Zottegem Ombudsdienst](https://www.sezz.be/wp-content/uploads/2021/12/AZ-Sint-Elisabeth-Zottegem_ombudsdienst.jpg)
Telefonische bereikbaarheid:
MA | 13u00 – 18u30 |
WO | 08u30 – 12u00 |
DO | 08u30 – 12u00 |
VR | 08u30 – 12u00 |
Team
![Emily Motte (4)](https://www.sezz.be/wp-content/uploads/2024/07/Emily-Motte-4.png)
![Az Sint Elisabeth Zottegem Ombudsdienst Caroline Vandekerckhove](https://www.sezz.be/wp-content/uploads/2021/12/AZ-Sint-Elisabeth-Zottegem_ombudsdienst_Caroline-Vandekerckhove.jpg)
Aanbod
Iedere patiënt of familie die problemen ondervindt door de tussenkomst van een beroepsbeoefenaar of oordeelt dat de wet betreffende de rechten van de patiënt niet gerespecteerd werd.
- De ombudsdienst helpt patiënten en hun familie die een vraag hebben of een probleem ervaren met de dienstverlening van het ziekenhuis of een van zijn medewerkers.
- De ombudsdienst luistert naar je verhaal en probeert samen met jou te zoeken naar een zo gepast mogelijke oplossing.
- De ombudsdienst ondersteunt de patiënten of nabestaanden die een inzage of afschrift wensen van een patiëntendossier (zie downloads)
De ombudspersoon is:
- is een neutraal persoon
- gebonden aan het beroepsgeheim
- neemt geen standpunt in
- heeft een onafhankelijke positie
Schriftelijk
- per brief:
- ombudsdienst AZ Sint-Elisabeth
- Godveerdegemstraat 69 9620 Zottegem
- online: via dit formulier